Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında Işıkkent Mahallesi sakinleriyle bir araya gelerek talep, öneri ve sorunları yerinde dinledi.
“Milletle Bütünleşen Belediyecilik” anlayışı doğrultusunda gerçekleştirilen buluşmada vatandaşların taleplerini dinleyen Başkan Başdeğirmen, çözüm gerektiren konularla ilgili belediye birimlerine talimat verdi. Programa Başkan Başdeğirmen’in eşi Şadiye Başdeğirmen, belediye yöneticileri ve meclis üyeleri de katıldı.
Işıkkent Mahallesi Muhtarı İbrahim Çil, Başkan Başdeğirmen’in göreve geldiği günden bu yana kente kalıcı eserler ve insan odaklı projeler kazandırdığını belirterek hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.
Mahallenin gelişen ve büyüyen bir yapıya sahip olduğunu ifade eden Çil, yapılan yatırımların yaşam kalitesini artırdığını söyledi.
Toplantıda söz alan vatandaşlar çeşitli taleplerini doğrudan Başkan Başdeğirmen’e iletti. Yağış sonrası yaşanan çamur sorunu, yol düzenlemeleri, geri dönüşüm kutuları, park alanları ve okul spor sahası gibi konular gündeme geldi. Başkan Başdeğirmen, ilgili birimlere gerekli çalışmaların yapılması yönünde talimat verirken, bazı talepler için de olumlu yanıt verdi.
Vatandaşlar, kent genelinde gerçekleştirilen hizmetlerden memnuniyet duyduklarını dile getirerek Başkan Başdeğirmen’e teşekkür etti. Program sonunda mahalle muhtarı tarafından Başkan Başdeğirmen ve eşi Şadiye Başdeğirmen’e teşekkür plaketi takdim edilirken, çocuklara da Ispartaspor forması hediye edildi.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 basintoplantisi.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.